Costul unui SEO audit pentru website
SEO audit prezintă un proces complex de analiză și control efectuat privind vizibilitatea unui site pe Google și Yandex. Rolul principal al acestui SEO audit este de a pregăti site-ul în așa mod încât să fie afișat pe cele mai înalte poziții în urma rezultatelor căutării. În acest articol veți afla multe lucru utile despre SEO audit, precum și care este costul unui audit pentru un site.
Ce ar trebui să includă un audit SEO al unui site web?
Efectuarea procesului de SEO audit vă permite să aflați o serie de erori și zonele de risc care trebuie tratate cu mai multă atenție în cadrul procesului de optimizare a resursei internet. De asemenea vă oferă șansa să aflați riscurile în urma unei promovări în motoarele de căutare, îndeosebi în Google și Yandex. Întreg procesul de SEO audit trebuie să fie unul foarte amănunțit și complex, deoarece sunt mulți factori și opțiuni care pot afecta poziționarea Google.
Care este scopul unui audit SEO?
Pentru o viziune mai clară asupra ceea ce discutăm în acest articol, vă ajutăm să înțelegeți mai bine care este scopul unui audit SEO. Așadar, scopul unui SEO audit este de a îmbunătăți afacerea dvs., un site bine pregătit din punct de vedere tehnic reprezintă doar primul pas în atragerea clienților cu ajutorul motoarelor de căutare. SEO audit nu este doar despre pregătirea site-ului după criteriile Google sau Yandex. SEO audit îmbină toatele elemntele tehnice ale site-ului cu construcția și structura acestuia pentru a primi traffic de la Google și Yandex.
Auditul site-ului poate fi efectuat în mai multe moduri, incluzând și prețul. Pentru a vă face o imagine mai clară, un audit seo poate să conțină aspect legate de poziționarea site-ului, securintate și siguranță. Auditul SEO reprezintă un element de bază în optimizarea și promovarea cu ajutorul motoarelor de căutare.
SEO reprezintă doar o parte din marketingul pe internet orientat pe creșterea vizibilității și obținerea de trafic din rezultatele de căutare natural. Dacă doriți să măriți volumul și calitatea traficului din rezultatele căutării simple, atunci SEO audit este soluția potrivită.
SEO-audit al site-ului: factorii de care depinde prețul
În cele mai multe cazuri prețul unui audit SEO depinde cel mai adesea de:
-
volumul de muncă efectuat pe tot procesului de audit;
-
promovarea paginii;
-
dimensiunea paginii care cuprinde numărul de adrese URL;
-
gradul de profesionalism al companiei care prestează serviciul de SEO audit.
În mod normal, prețul pentru un audit seo trebuie să fie unul accesibil pentru client. Prețul este individual pentru fiecare client, deoarece se iau în considerație caracteristicile individuale ale site-ului.
Care ar trebui să fie prețul unui audit SEO?
Ca și în oricare alt domeniu, fiecare agenție de audit SEO își setează propriul preț al serviciilor prestate.
Un audit SEO este format din mai multe părți - partea strategică și analiza contentului, partea tehnică. Când efectuați un SEO audit cel mai bine este să-l efectuați pe părți, deoarece sunt cazuri când se necesită audit doar pentru partea tehnică sau doar pentru partea strategică, astfel nu veți suporta costuri suplimentare.
Cât costă partea strategică a unui audit SEO?
Partea strategică a auditului SEO se referă la analiza cuvintelor cheie, analiza concurenței și planificarea unei structuri corecte a site-ului. În urma acestor acțiuni se planifică structura optimă a site-ului și conținutul acestuia.
În componentele părții strategice de audit a site-ului (atunci când prețul este optim) se încadrează:
-
indicarea tuturor frazelelor cheie utilizate de potențialii clienți interesați de ofertă (direct și indirect);
-
pregătirea structurii site-ului, ceea ce permite generarea unui trafic natural maxim;
-
crearea unui conținut demonstrativ individual și relevant al site-ului pentru SEO, ce include titlu, descriere, subtitluri.
-
se prezintă demonstrația modului de optimizare a conținutului existent și creare unului nou;
-
se analizează calitatea și legitimitatea indexării sub paginile individuale.
Care este prețul unui audit SEO tehnic?
Partea tehnică al SEO audit constă din identificarea erorilor legate de posibilitatea indexării paginii și eficiența activității ei în momentul când este scanată de Googlebot. În cadrul procesului desfășurării părții tehnice a auditului, este necesară asistența de:
-
analiza și scanarea site-ului de către roboții Google și Yandex;
-
planificarea indexării corecte a paginii
-
crearea unui traseu de redirecționare a adreselor neutilizate;
-
verificarea legăturii interne;
-
analiza site-ului pentru programarea corectă a codului HTML5;
-
verificarea privind utilizarea corectă a datelor structurate;
-
analiza vitezei de conversie;
-
identificarea altor elemente tehnice importante din perspectiva SEO
-
emiterea de recomandări privind eliminarea tuturor erorilor.
Iar acum probabil te întrebi, merită prețul? Auditul tehnic al unui site specific are un preț individual. Acest serviciu de audit este unul foarte valoros pentru afacerea ta, din punctul de vedere că vei afla informații importante pentru dezvoltarea afacerii. Veți putea afla ce vă împiedică să progresați, și veți putea primi recomandări pentru îmbunătățirea acțiunilor dvs., ca să vedeți un rezultat pozitiv al prezenței dvs. pe Google.
Calitatea auditului SEO vă oferă posibilitatea să creșteți considerabil eficiența de a atrage clienți din Google și alte motoare de căutare. Este o investiție care vă va crește cifra de afaceri a companiei dvs. Învestiți acum pentru un rezultat prosper în viitor.
Doar cu ajutorul specialiștilor în domeniu veți putea elimina erorile tehnice care apar în dezvoltarea site-ului, vă vor ghida cum să optimizați structura și conținutul site-ului pentru a atrage noi clienți. La finalul auditului SEO primiți un raport în care este indicată toată informația și planurile de acțiune pe viitor. Documentul este scris în termini ușor de înțeles.
Ce beneficii va avea afacerea după implementarea recomandărilor de audit?
Cu siguranță că sunt multe beneficii pe care le va simți afacerea dvs., după implementarea recomandărilor de audit, să enumerăm câteva dintre ele:
-
Vizibilitate crescută a site-ului
-
Traficul de pe site va deveni mai valoros – site-ul va fi vizitat de persoane care caută cu adevărat acest serviciu / produs.
-
Brandul devine mai cunoscut.
-
Aveți șansa să vă cunoașteți mai bine clienții prin analiza cuvintelor cheie.
În momentul discuției privind efectuarea SEO auditului la un preț avantajos, se parcurg mai multe etape:
-
Se efectuează analiza situației actuale a site-ului, și anume se verifică cuvintele care apar deja în Google, se analizeaza traficul current. Astfel echipa se familiarizează cu afacerea și se gândește la soluțiile pe care le poate oferi pentru a crește eficiența traficului din rezultate de căutare gratuită.
-
Se analizează atent cuvintele cheie și se efectuează o analiză a concurenților clientului. Rezultatul acestei analize este un table cu toate cuvintele cheie și informațiile despre eficiența acestora.
-
Se pregătește structura site-ului pe baza analizei cuvintelor cheie.
-
Se pregătesc scheme de link-uri interne și se stabilesc elementele de bază de optimizare pentru fiecare pagină din structura site-ului.
-
Se verifică site-ul de eroro tehnice SEO.
-
Se pregătesc postările pe blog și publicarea articolelor sponsorizate.
-
Se discută cu clientul despre auditul site-ului si prețul, se prezintă soluțiile propuse cu posibilitatea de corecții si desigur se răspunde la întrebările clientului dacă acestea apar.
Aveți nevoie de un audit profesional al site-ului? Cei de la Studio Webmaster vă oferă servicii profesionale de audit SEO, în termenii pe care îi solicitați și la preț accesibil! Sunați-ne pentru a consultanță gratuită!