Creare unui chatbot
Domeniul chat bot-urilor devine unul tot mai cotat pe piața IT. Din ce în ce mai multe companii recurg la introducerea roboților în diferite domenii, ca urmare a dezvoltării tehnologiilor de înțelegere și prelucrare a limbajului natural. De reținut faptul că în acest domeniu cunoștințele sunt destul de modeste, astfel că în acest articol veți afla cum se dezvoltă un chat bot - prețul acestui serviciu fiind unul accesibil.
Cu ajutorul chat bot-urilor puteți crea o interfață de conversație specifică mărcii dvs. Clientul obține o abordare individuală pe care o oferă compania.
Rezumat
Pasul de început este constatarea domeniilor în care să fie utilizat botul. Necesitățile și dorințele clintului sunt prioritare, conform obiectivelor stabilite în proiect, consultanții oferă întrebările potrivite pentru a proiecta sarcinile și a percepe care este publicul țintă.
Concept și UX design
De cele mai multe ori dezvoltarea componentelor cheie din întreg procesul de creare a unui chat bot devine un drum anevoios. Sunteți la etapa când decideți structura, funcțiile și efectele botului. Trebuie să vă gândiți destul de bine dacă chat bot-ul va avea un scenariu bine pus la punct sau va oferi mai multă libertate utilizatorului. Desigur că acest lucru are și o consecință și anume că afectează interfața: utilizatorul este în drept de a alege butoane - Quick Reply (răspuns rapid) sau doar introduce întrebări și răspunsuri. În această situație ar fi de dorit să utilizați NLP (Programare neuro- lingvistică),
Elementul cheie în această etapă îl reprezintă experiența utilizatorului și proiectarea procesului într-un mod mai ușor și natural, și desigur un cost optim pentru dezvoltarea chat bot-ului.
Transmiterea mesajului
Din momentul în care a-ți decis structura și conceptul chat bot-ului, puteți ușor realiza un mediu creativ brand-ului dvs. Aveți libera exprimare de a crea chiar și un mesaj care să conțină imaginea companiei sau care să se potrivească cu aceasta.
Programarea și integrarea
Am ajuns la pasul următor, și anume programarea chat bot-ului în concordanță cu designul. Pentru a construi botul cel mai potrivit este ca tehnologia folosită să fie de ultimă generație, deoarece permite adaptarea și cu alte instrumente, de exemplu CRM.
Testele și optimizarea
După ce ați creat chat bot-ul, este necesar controlul activității și funcționalității acestuia. De verificat dacă toate scenariile sunt logice și fluente, pe când testele de performanță trebuie să arate orice zone de optimizare.
Lansarea și promovarea
Promovarea lansării unui chat bot este o etapă importantă, care trebuie tratată cu multă atenție și un plan bine gândit, deoarece numărul de utilizatori care îl vor accesa depinde de acoperirea rezultată din promovare. De cele mai multe ori promovare are loc pe Facebook prin direcționarea traficului către o conversație.
Administrare și mentenanță
Crearea și implementarea chat bot-ului nu se termină aici. Acesta trebuie să fie monitorizat și menținut zilnic, trebuie să efectuați analia traficului utilizatorilor și a performanței serverelor pe care se află chat bot-ul.
Principalele constatări
Procesul de creare a unui chat bot cuprinde o serie de componente strategice, tehnologice și de promovare care sunt combinate cu succes de către specialiști. Pentru o promovare modernă a companiei dvs., puteți sigur să luați în calcul crearea de chat boturi.
Nu punem la îndoială faptul că, dacă faceți o analiză mai aprofundată companiei dvs., suntem siguri că veți găsi o zonă poate fi dezvoltată cu ajutorul chat bot-urilor. Pentru ca acest scop să fie realizabil contactați cu încredere echipa Studio Webmaster. Obțineți asistență și ajutor din partea specialiștilor noștri în orice domeniu aveți nevoie. Crearea unui chat bot de către echipa noastră se efectuează la preț accesibil pentru toți.